Blogger tarafından desteklenmektedir.

Left 4 Dead Multiplayer (Ağdan) Oynamak

Left 4 Dead'in multiplayer'ını komutla kuruyoruz. Bunun için önce oyunun komut(konsol) penceresini aktif hale getirmeliyiz. Bunun için:
Left 4 Dead'in kısayoluna sağ tıklayıp Özellikler'i seçiyoruz. Hedef satırının sonuna bir boşluk bırakarak ( -console) yazıyoruz. Böylece konsolu aktif etmiş oluyoruz. Bu hem oyunu kuracak bilgisayarda hem de oyuna bağlanacak bilgisayarlarda yapılmalıdır.



Oyunu lan üzerinden kuruyoruz. Önce oyunu kuracak olan bilgisayarın ip adresini öğreniyoruz. Bunun için Çalıştır'a (cmd) yazıp enter’lıyoruz. Açılan dos ekranına (ipconfig) yazıp enter'lıyoruz. Ip adresini öğrenip oyuna giriyoruz.


Açılan console ekranına (maps *) yazıp enter'ladığımızda harita listesi önümüze geliyor.


Oradan bir harita seçip kopyalıyoruz. Sonra komut yerine (map haritaadı) yazıp enter'lıyoruz. Örnek vermek gerekirse (map l4d_hospital01_apartment.bsp) gibi. Oyun kuruluyor.


Diğer kullanıcıların oyuna girebilmesi için konsol penceresine (connect ipadresi) yazıp enter'layacak. Buradaki ip adresi oyunu kuranın ip adresi olacak.



L4D Türkçe Yama

Left 4 Dead 2 Multiplayer (Ağdan) Oynamak

11 yorum:

NAZIM dedi ki...

admin ben bağlandım oldu ama zombi olarak doğuyorum nasıl insan olacağım

Adsız dedi ki...

beyler bu b,lg, oldukça doğrudur herseyi doğru yaparsanız bir sorun çıkmaz

Unknown dedi ki...

özelliklerde hedefe resimdeiki gibi -console yazıom ama böle bir dosya bulunmamaktdaır diyo npmalıyım

Unknown dedi ki...

abi işe yarıomu beni attıda

Unknown dedi ki...

ya ben bütün söylenenleri yapıyorum fakat oyuna girmiyor kırmızı bi yazı ile ingilizce birşeyler yazıyor ne yapmam gerekir ne olur yardımcı olurmusunuz ?

Adsız dedi ki...

Windows 7 de nası oluyo

bilgehan kanlıdağ dedi ki...

ya kardeş şimdi biz herşeyi yapıyoruz loding olan yer dolmuyo bekliyo bekliyo dissconnected hatası veriyo ve
Connection failed after 10 retries. bu hata geliyo napmam lazım :D

Adsız dedi ki...

Consolu Açıp sv_lan 1 yazın bukadar oyunu kurun diğer kişi sağ alt köşede steamgroup diye görünücek join deyin

Unknown dedi ki...

yapıyoz acmıyo hata varıyo deli olucagz yardim edin

Unknown dedi ki...

Kurduğumuz serverin ıp sini nasıl ögrenebiliriz

Adsız dedi ki...

Ben bu kadar zahmete giremem kardeș kísa yol yok mu